Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Flora w mieście

§ 1 Postanowienia wstępne

  • Ceny wszystkich produktów w asortymencie są cenami brutto i podane są w PLN (uwzględniają podatek VAT).

  • Przepisy regulaminu są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony konsumentów, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  • Sklep internetowy Flora w mieście, dostępny pod adresem www.florawmiescie.pl, prowadzony jest przez Patrycja Kozłowska, ul. Sygnałowa 6/8, 85-706 Bydgoszcz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Patrycja Kozłowska, wpisaną do CEIDG, NIP: 8751527189 REGON: 388311630

    Kontaktkontakt@florawmiescie.pl, tel. 600 238 223

  • Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów oraz Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość.

§ 2 Definicje

a. Administrator – administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie jest Sprzedawca.
b. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu, której przedmiot nie jest związany z działalnością gospodarczą lub zawodową.
c. Sprzedawca –
Patrycja Kozłowska, ul. Sygnałowa 6/8, 85-706 Bydgoszcz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Patrycja Kozłowska, wpisaną do CEIDG, NIP: 8751527189 REGON: 388311630, Kontaktkontakt@florawmiescie.pl, tel. 600 238 223

d. Klient – każda osoba dokonująca zakupów w Sklepie.
e. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wykonująca działalność gospodarczą korzystająca ze Sklepu.
f. Sklep – sklep internetowy Flora w mieście dostępny pod adresem 
www.florawmiescie.pl.
g. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z użyciem środków komunikacji na odległość.
h. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
i. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów.
j. Produkt – towar lub usługa dostępna w Sklepie będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
k. Formularz zamówienia – interaktywny formularz umożliwiający złożenie Zamówienia, określenie sposobu dostawy i płatności.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  • Adres Sprzedawcy: al. Powstańców Wielkopolskich 53, 85-001 Bydgoszcz

  • Adres e-mail: kontakt@florawmiescie.pl

  • Numer telefonu: 600 238 223

  • Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą powyższych danych.

  • Kontakt telefoniczny dostępny jest we wtorki–piątki 11:00–18:00, soboty 11:00–16:00.

§ 4 Informacje ogólne

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, nieprawidłowym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością systemu Klienta.

  • Przeglądanie asortymentu nie wymaga zakładania Konta. Zamówienia można składać z Konta lub bez rejestracji, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia.

  • Ceny podane w Sklepie są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

§ 5 Zakładanie Konta w Sklepie

  • Założenie Konta następuje poprzez Formularz rejestracji – podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu dostawy.

  • Konto jest darmowe.

  • Klient może w każdej chwili usunąć Konto poprzez panel „Moje konto” lub kontakt e-mail.

§ 6 Zasady składania Zamówienia

  • Aby złożyć Zamówienie w Sklepie, należy być osobą pełnoletnią lub reprezentować firmę.

  • Kroki składania Zamówienia:

    • zalogowanie się do Konta lub złożenie zamówienia bez rejestracji,

    • dodanie Produktu do Koszyka,

    • wypełnienie Formularza zamówienia (dane odbiorcy, adres dostawy, sposób płatności),

    • potwierdzenie Zamówienia.

  • Zamówienie zostaje zrealizowane po potwierdzeniu przyjęcia przez Sprzedawcę i – jeśli dotyczy – zaksięgowaniu płatności.

§ 7 Dostawa i płatności

  • Metody dostawy:

    • odbiór osobisty w pracowni,

    • przesyłka kurierska.

  • Metody płatności:

    • gotówka przy odbiorze,

    • karta płatnicza przy odbiorze.

  • Dostawa realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.

§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży

  • Umowa Sprzedaży zawierana jest po złożeniu Zamówienia i przesłaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia jego przyjęcia na adres e-mail Klienta.

  • Z chwilą otrzymania potwierdzenia przez Klienta, Umowa Sprzedaży jest zawarta.

§ 9 Prawo odstąpienia od umowy

  • Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania Produktu, bez podania przyczyny.

  • Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać e-mailem na kontakt@florawmiescie.pl.

  • Ze względu na charakter Produktu (kwiaty i świece) nie przyjmujemy zwrotów kwiatów i świec już używanych. Reklamacje przy uszkodzeniu przesyłki należy zgłosić przy kurierze z dokumentacją zdjęciową.

  • Zwrot płatności następuje na konto Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia i zwrotu Produktu, jeśli dotyczy.

§ 10 Reklamacje

  • Klient ma prawo do reklamacji Produktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  • Reklamacje należy zgłaszać e-mailem na kontakt@florawmiescie.pl wraz z opisem problemu i – jeśli możliwe – zdjęciem.

  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych.

§ 11 Dane osobowe

  • Administratorem danych jest Sprzedawca.

  • Dane zbierane są wyłącznie w celu realizacji Zamówienia i wysyłki.

  • Dane przechowywane są wyłącznie na platformie WebWave.

  • Klient ma prawo dostępu do swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Zamówienia.

§ 12 Postanowienia końcowe

  • Umowy zawierane są w języku polskim.

  • Sprzedawca może zmieniać Regulamin w przypadku zmian prawa lub sposobów realizacji Zamówień, informując Klienta co najmniej 7 dni wcześniej.

  • W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks Cywilny i Ustawę o prawach konsumenta.

PANEL KLIENTA

al. Powstańców Wielkopolskich 53

85-090 Bydgoszcz

ADRES PRACOWNI

WTOREK - PIĄTEK 

godz. 11:00 - 18:00

 

SOBOTA 

godz. 11:00-16:00

GODZINY OTWARCIA

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

tel.: 600238223

e-mail: kontakt@florawmiescie.pl